Gratis Mobiliteitsgarantie

Bij iedere nieuwe Audi krijgt u gratis Mobiliteitsgarantie. Die helpt u bij pech weer op weg, 24 uur per dag en in bijna heel Europa. Deze hulpverlening kost u niets.

In Nederland
Bij pech, op uw eigen oprit of waar dan ook in Nederland, belt u eenvoudig een van onze Audi(service) vestigingen. Ook bij (ruit)schade is onze telefooncentrale dag en nacht te bereiken. U krijgt altijd een medewerker aan de lijn. Wij schakelen onze servicemonteur of andere professionele hulpverlener in om u zo snel mogelijk weer op weg te helpen. Sla het nummer op van uw van Mossel vestiging in uw mobiele telefoon, dan heeft u onze hulpverlening altijd binnen handbereik.

In het buitenland
Audi Mobiliteitsgarantie is geldig in de volgende landen: België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittanië, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Luxembrug, Macedonië, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden en Zwitserland.

 

Voorwaarden
Audi Mobiliteitsgarantie hoort bij iedere nieuwe Audi en geldt tot de eerste grote onderhoudsbeurt die volgens fabrieksvoorschriften moet plaatsvinden. In alle daaropvolgende jaren kunt u een beroep blijven doen op Audi Mobiliteitsgarantie, mits u aan één voorwaarden voldoet: u laat het reguliere onderhoud en de geadviseerde reparatiewerkzaamheden op tijd uitvoeren door een officiële Audi Servicepartner.

Garantiebewijs
Na iedere grote onderhoudsbeurt voorziet uw Audi Servicepartner uw serviceboekje van twee stempels. Dit boekje geeft u het recht op de Audi Mobiliteitsgarantie; zorgt u dus dat deze te allen tijde in uw auto ligt.

Als directe reparatie niet mogelijk is.
Soms is reparatie ter plaatse niet mogelijk. Als daar blijkt dat reparatie binnen 3 uur niet mogelijk is, dan bieden wij u een vervangende auto aan voor de duur van de reparatie (tot maximaal 5 dagen)

Kosten die voor eigen rekening komen
De Mobiliteitsgarantie vergoedt veel, maar niet alles. Denkt u hierbij aan de kosten van pech veroorzaakt door eigen toedoen of door oorzaken van buitenaf. Voorbeelden hiervan zijn: 

► Achteraf verkeerd ingebouwde accessoires.
► Sleutel in afgesloten auto achtergelaten.
► Geen of verkeerde brandstof in tank.
► Vastgevroren onderdelen.
► Niet uitgevoerd onderhoud of geadviseerde reparaties.
► Vervolghulp na een lekke band (transport naar werkplaats/vervangend vervoer).
► Ongeval of de gevolgen daarvan en diefstal of poging daartoe.

U kunt in deze gevallen natuurlijk wel een beroep doen op onze hulpverlening. De kosten zijn dan voor eigen rekening of vallen, bij een ongeluk, meestal onder uw verzekeringsdekking.

Na afloop van de officiële garantietermijn, zijn de kosten voor eventuele reparaties en benodigde onderdelen ook voor uw rekening.

Alsnog aanspraak maken
Rijdt u in een gebruikte Audi en heeft u of de vorige eigenaar onderhoud of reparaties niet of elders laten uitvoeren? De Mobiliteitsgarantie is weer van kracht als u bij Van Mossel een grote of Long Life onderhoudsbeurt en de geadviseerde reparaties laat uitvoeren.